"Du såg så stilren ut i övrigt"

Har idag fått den skönaste kommentaren på länge! Var på ICA förut och det brukar sitta söta glada blonda tjejer i kassan, och en av dem komenterade att mina glasögon och tyckte att dom var cola för att ;"du såg så stilren ut i övrigt". HAHAHA måste jag säga jag och Martin garvade högt när vi kom ut. Hon skulle bara veta!
Glasögonen här nedan hade jag...






En anna rolig kommentar jag fick igår lyder;

Anonym
om Bättre idag.:

Det ät så lustigt, ja kommer i håg för några år sedan du och Ussa var radarparet! Ni var coola men också ganska läskiga men ville inte bråka med er! :) Och nu bara några år senare ska du bli två barns mamma! Coolt jag önskar dig all lycka :)

Det skulle vara extremt kul att veta vem det är som har skrivit den här kommentaren! Kan ju svara, jag och Ussan är stil going strong! Vi är fortfarande radarpar fast vi inte träffas så ofta som vi skulle vilja. En annan konstig sak är varför man ens hade funderingar på att bråka med oss, vi var ju jätte snälla? Eller?


Idag var jag på barnmorske besök. Satt och skämdes, glömde lappen man skriver in alla värden i och fick lite skäll, kändes som att hon var lite trött på mig och tyckte att jag faktiskt kan det här nu, och borde skärpa mig när jag sa att jag hade ont. Och frågar om jag hade något stödbälte till magen. Vilket jag har, men inte använder, men ja, då fick jag lite skäll till :S JAg fick lite lappar om vattengymnastik för gravida. Dom var otäckt dyra, men jag fick ett infall och anmälde mig endå. Den börjar redan imorgon! Tänkte också att jag faktiskt att jag kan ha nytta av det om jag ska forsätta instruera i vattengymnastik efter graviditeten...så imorn blir det vattenjumpa först, sen ska jag och Martin se Harry Potter!!! Och efter det ska vi hämta ett linneskåp jag hittade på blocket. Blir fullspäckad dag....


Kommentarer
Postat av: Ussa

Hahahahha gud va kul, undrar vem det är som har sånna tankar om oss, visst vi kanske inte utstrålade tystlåtna eller försynta, men haha.

2010-11-21 @ 13:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0