Bättre idag.

Nu är Folke ute och åker vagn med sin mormor. Rätt skönt att få chilla lite. Jag började nämligen dagen underbart med att drömma att jag fick en elchock. Sen vaknade jag i samma sekund av att väckar klockan ringde. Härligt med första tiden i tvättstugan! Jag har agerat mamma åt två pojkar idag, Martin har vart jätte trött av att inte kunnat äta nått. Jag mår bättre sjukdommsmässigt men min foglossning har brakat loss rejält nu. Blir ju inte bättre av att släpa upp och ner till tvättstugan..Martin skulle hjälp mig idag men han fick ju gå till vårdcentralen mitt i allihop.

Imorgon är det dags för barnmorskebesök nr 2! Ska bli kul, hoppas vi får lyssna på hjärtat och att Folke sköter sig rellativt så Martin kan va med och lyssna.

Ikväll ska jag nörda lite med bonde söker fru. Blir väll glögg och juleskum på det skulle jag tro. Börjar få tillbaka aptiten lite nu! Inte världens roligast inlägg idag men ibland har man mindre lust..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ät så lustigt, ja kommer i håg för några år sedan du och Ussa var radarparet! Ni var coola men också ganska läskiga men ville inte bråka med er! :) Och nu bara några år senare ska du bli två barns mamma! Coolt jag önskar dig all lycka :)

2010-11-18 @ 01:45:42
Postat av: Bättan Bäst

NAE VA TRÄLIGT MED FOGLOSSNING IGEN! :(

2010-11-18 @ 21:36:50
URL: http://klyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0