roligt med lite feedback :)

Svar till amanda kommer direkt här på bloggen; Jag minns också utflykter till skogen, dock var jag lat när jag var liten och ville aldrig gå haha! Vi har insett att man är lite begränsad när man behöver vagn och de är svårt att ta sig fram i skogen men man behöver inte gå så långt från parkeringen för att få känna lite skogsluft! På bilderna är vi i lilla älgsjön i kålmårdsskogarna, bästa skogarna förövrigt!!

Nu till inlägget...

Jag känner att det känns bra, jag behöver bara träna upp min inställning lite..har haft mer ont nu några dagar och de är svårt att hitta motivation till träning (vilket är något som får mig att må bra)
De är besvärligt när jag inte vet hur jag ska smärtbehandla..igår blev de fel. Men har läkarbesök den 16de att se fram emot...hoppas på lite svar då.
blev ett vimsigt kvällinlägg men antar att ni tycker att de är kul att jag skriver nått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0