nya bud

idag har jag vart på läkarbesök igen...ja, är halvnöjd med besöket. Kan väll säga som så att jag kommer behöva ge det här lite tid. Ev trodde läkaren att det kunde vara något med en muskel i magen som gjorde ont. Men vi ska allafall testa att ta bort mensen helt i tre månader, sedan trodde han att om jag inte hade mens så behövde jag inte äta värktabletter, vilket gjorde att jag får mindre ont i magen. Ev kommer jag äta ppiller konstant utan att ha mens alls. Han sa att det inte vart något man rekomenderade, eller som var normalt, men att de kanske kunde funka för mig. Fast han vet inte vad konsekvenserna för att äta ppiller konstant är. Känns lite bekymmersamt i sig. Har även fått ny ordination på smärtstillande. Tyvärr så hånade han mig när jag frågade om alternativa metoder som tens och akupuntur. Så de kanske man kan söka på annat håll. Har fått tid till dietisten i februari så även det kan hjälpa mig kanske...

Idag var jag med barnen på sensus, vi har börjat en ny aktivitet för terminen, nämligen matlagning! Folke ÅT som en galning och tycket att det var jätte roligt och grät som tusan när vi skulle hem haha! Imorn ska jag ut och power walka med lillgrisen när jag lämnat folke på dagis. Skönt att bestämma det idag för då är man inställd på det liksom.

kram på er

Kommentarer
Postat av: tessan

låter som att det går framåt fast det inte sär så roligt att vara så ovetande om saker dom rekommenderar. går du varje gågn du lämnar folke? för jag har tänkt att jag med sak börja gå varje morogon när jag lämnat olivia i sådan fall kunde vi ju gå i hop.

2012-01-17 @ 08:02:00
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/
Postat av: j

har läst din blogg ett litet tag och såklart märkt att du inte mår bra. min mamma är utbildad healing-utövare så om du är intresserad kan jag be henne ta kontakt med dig. kanske det hjälper något

2012-01-17 @ 11:31:02
Postat av: Caroline

åh vilken söt liten bebis på din header :)

2012-01-17 @ 13:14:15
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0