för amanda och syrran ;)

kommer jag nog fortsätta blogga! Hoppas jag kan få ordning på telefon så jag kan blogga via mobilen. Mycket mer är anpassat för iphone och mindre för android...(som jag har)

Kommer ett inlägg om Folkes operationsdag som efterfrågats. Nu bloggar jag från frukost bordet. Folke sitter brevid mig och äter upp min macka och lyssnar på kamomilla stad på miott gamla band. Martin och Botvid sover. Fast botta har ju vart uppe en gång redan.

Lite kort från veckan!



Hur går det med träningen inför beach 2012 ;) ?
Vi tränar allafall hela familjen höhö


Kommentarer
Postat av: tessan

tycker det är roligt att du fortsätter att blogga Sara. vist är det bättre med en iphone men jag tycker det funkar helt utmärkt att blogga från telefonen och jag har med en android mobil. dom senaste inläggen är gjorde från telefonen

2012-02-24 @ 23:20:21
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/
Postat av: Karin Axi

Sara du måste fortsätta blogga, jag gillar ju att läsa den och titta på alla fina bilder!!!!!

Ni har himla tjusig tajming på ert träningspass, iaf du o Bota :)



KRAAAAM!!!

2012-03-01 @ 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0