dagis hit o dit..

idag är sista dagen på folkes dagis. Nästa vecka börjar han ett nytt...spännande! Botvid och jag var med vi bjöd på annanas och päron dagen till ära. KÄnns faktiskt lite tråkigt nu när han ska byta när man ser hur dom verkligen lärt kännan varandra alla barnen. Men det kommer säker gå jätte bra! Nästa vecka blir de dock lite kruxigt för då måste jag ta med mig båda barnen till mammabarnträningen eftersom folkes inskolning börjar dagen efter...svårt att va ledare och mamma sammtidigt :S Nu ska jag glo runt lite på nätet efter festklänningar.. min morbror och hans fru ska ha stor 50 års fest tillsammans snart och då gäller de att va snygg haha! Men de här med att köpa kläder på nätet är ju dock inte riktigt min grej...

Kommentarer
Postat av: amanda

du får komma till mig och låna kläder haha då känns det som nytt ;)

2011-09-15 @ 19:59:24
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: teessan

hej på er var ju ett tag sen vi sågs. vilket dagis blir det nu till folke???

2011-09-17 @ 10:05:34
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0