inte konstigt...

...att jag har haft magvärk. efter mycket om och men, (och skit vårdcentralen som aldrig tar nått på allvar) ringde jag akut till kvinnokliniken igår efter att känt en knöl på äggstocken. som ni kanske förstår blir man skapligt nervig av bara det..fick komma dit idag, blev undersökt och dom såg en cysta på 22 mm. antingen vätske eller blodfylld vad jag förstår.

Det var en typ av godartad cysta som kallas funktionell cysta och är ganska vanligt. Trots detta "bra" beskedet kommer jag ju ha ont,förhoppningarna är att få bort den genom att äta ppiller nonstop i två månader. får även en tid för återbesök om sexmånader. Har jag fortsatt ont måste jag ju kolla upp de igen såklart.

Trots att de var en bra diagnos känns det här självklart jobbigt...skit faktiskt. Hoppas hoppas att smärtan kommer försvinna snart...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ajajaj - men nu är det ju under kontroll i alla fall! Lycka till, gumman!

2011-10-05 @ 20:07:09
Postat av: BättanBäst

Omg! Hoppas du mår bra!! Saknar er!

2011-10-09 @ 10:29:07
URL: http://klyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0