hemmafrun lixom

idag har jag kokat pureer så de sprutar ur öronen på mej typ...äppel pure och potatis,morot och palsternacka. det här mina vänner är inte för att jag ska klappa mig själv på axel (vilket jag gör i smyg,men) utan för att min lilla herre är rätt så kräsen och princip vägrar att äta burkmat. skulle ioförsej inte heller vilja äta "färdigmat" varje dag...

har även hunnit med en 5 km promenad och kvällsmat i smedby..imorn ska jag med folke till läkaren äntligen, sen ska vi ner och äta lunch på sensus, hoppas på sällskap från amanda och barnen :)

Kommentarer
Postat av: teessan

hoppas det gick bra hos läkaren. Jag vet hur det är Olivia vägrade med att äta köpes maten på burk så jag fick med stå o göra allt själv. vilket är bra för jag vill ju ändå vet vad jag stoppar i henne men i bland kunde det vart smidigt att ge hennen en burk om man var i väg.

2011-10-10 @ 18:28:43
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra jobbat :)

2011-10-10 @ 20:44:38
URL: http://alexandraamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0