heeeeeeeeeeeeeeeej!


Ja, jag tänker skylla ifrån mig på mitt internet som bara har fungerat tillochfrån. Hade bra jävla lust att lägga ner bloggen ett tag. Bara bajsa på hela bloggen liksom. För att jag inte haft ork , jag har nämligen vart sjuk i över 5 veckor nu. Känns SÅDÄR! Snart kommer mina två största killar hem! Jag och lillkille dahlberg har tagit en kort tur på stan idag. Jag var faktiskt inte själv om att gå själv med bäbis på stan. Däremot skulle jag ALDRIG sätta mig själv på ett fik med Botvid. Så ovärt! Såg flera mammor som gjorde det. De är ju en sak med Folke liksom han är ju stor och uppskattar det. Men att betala overprice för en jävla macka och kaffe och sen börjar ungen grina döhögt på cafet så man måste gå känns ju sjukt ovärt. Nu kommer Folke och Martin. puss hej


Kommentarer
Postat av: tessan

lägg inte ner bloggen utan ta en pauss du får nog tillbka energin ska du se.

2011-11-23 @ 19:12:54
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/
Postat av: Karolin Wahlman

Hej Sara!

Så skönt att se att du är tillbaka. Jag hoppas att du mår bättre nu och är på G. Även om du inte skriver så mycket kan du väl lägga in lite bilder på grabbarna, det är så kul att se dina söta småttingar. Kramar och välkommen tillbaka:)

2011-11-23 @ 19:23:11
URL: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/
Postat av: Håkan Moderatho

Kul att se lite nya bilder busfröna.Antar att det är Folke som har inventering på era slevar och stekspadar.Kram alla 4 från farfar.

2011-11-23 @ 19:28:23
Postat av: ia o bosse

Roligt att läsa lite om er igen.Kram från småland

2011-11-25 @ 09:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0