Veckan som varit



Igår var jag ute för första gången på typ 2 år (mer nästan). Det var ju sjukt överskattat att gå ut. Mycket roligare på förfesten. Som vanligt. Dagen idag har ju vart skapligt trött...



På kvällen hittade vi en ny lekpark i kättsätter.



I veckan hälsade vi på Martins mormor och morfar.




Såhär fin var Folke på kortet i tidningen!



Han passade på att hjälpa till lite...



Jag hälsade på min mormor när jag lämmnat Folke på dagis (lugnast så)



Sen hängde jag och Folke på maxi huset i torsdags. Då vankades de pomme till kvällsmat. Ibland så!

(inlägget skulle publicerats igår men blogg.se verkar ha lite trubbel...)


Kommentarer
Postat av: amanda

ja precis. Det trycker ner så himla mycket och gör ont, känns som att den ska komma vilken dag som helst. Men jag tror ju tyvärr inte att det blir så haha jag får nog vänta till den 23 juni om inte längre :P

2011-05-30 @ 19:55:46
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0