Snodda bilder....


 Äntligen kan jag leka med Folke i lekparken igen! Korten är från veckan, när vi hälsade på Folkes farfar i en lekpark i närheten. Han tog lite fina kort som han passade på att förstora och rama in till oss! Igår blev de valborgsfirande innomhus med våra fäder efterrsom de va pissväder. Blev lite god mat, sen tittade vi på supersugen. sjukt rolig film! Idag har vi haft playdejt med tessan och olivia. Dock tyckte inte barnen att de va lika kul som vi eftersomdom va så trötta haha! Kvällen har avslutats med varsitt träningspass för mej och martin. Martin sprang femman och jag gick 2,5an. Kändes grymt skönt att komma ut lite själv. Nu ska vi bada med Botvid!


Kommentarer
Postat av: tove

hoho=)! Har du sett mitt sms? jag vill ta massa fina kort på dina söta små barn oxå=). Kan du ses på fredag?

2011-05-02 @ 11:39:06
URL: http://tovef.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0