jobb till hösten....

Idag, efter att ha funderat länge, så ringde jag och pratade med ledaren på Sensus, Unga föräldrar. Dom har nämnt i förbifarten att de behöver en ny ledare till höstens mamma-barn-träning. Så. Jag sa att om de var intresant så var jag villig att hålla i passet. Dom visste ju att jag varit instruktör innan, men har inte velat fråga mig rätt ut för att dom inte ville pressa mig eftersom jag fått barn nyligen. Men nu känner jag mer och mer att de var rätt beslut. Det blir ju också lite bonus i kassan, typ 500 kr kanske alltid nått!

Tråkigt att de inte är så många som kommenterar längre..därav att jag inte haft n¨n lust att blogga...

Kommentarer
Postat av: amanda

ameh sötis! jag kan kommentera när som. läser hela tiden ska du veta, inte alltid man tänker på att slänga iväg en kommentar bara :) blogga meeeeer jag gillar't ju! älskar att läsa om er lilla familj!

2011-05-26 @ 21:54:44
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: amanda

hmmm försvann min kommentar? skrev att jag läser jämt men inte alltid kommer mig för att kommentera! jag älskar din bloggish och din familjish :) så du vet! puss, härligt med extracash i kassan också! duktig du är!

2011-05-26 @ 21:57:03
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet att de söker jympaledar/spinnledare även på Friskis & svettis :)

ps. Gillar din blogg och vill gärna att du forsätter att uppdatera!

2011-05-27 @ 08:28:06
Postat av: tessan

jag får häller inte många komenater nu för tiden och då känner man så. Men vad rolgit för dig får väl säga till när du startar så får man väl komma o va med så man inte bara sitter hem och slöar i hop sig :)

2011-05-27 @ 11:06:55
URL: http://prinsessanochjag.blogg,se
Postat av: Karro

Ja visst är det tråkigt när man inte får några kommentarer. Blogga mera Sara och lägg gärna in mer bilder på barnen, det är så roligt och så är de så söta!

Kram!

2011-05-28 @ 19:46:28
URL: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/
Postat av: ia och bosse

.. Vi läser ju bara, det är kul, för på så sätt vet man ju vad som händer i er familj, och sen att se bilderna är ju kul.. kram

2011-06-02 @ 08:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0