Bvc

Haft en sjukt stressig morgon/förmiddag. Skulle lämna Folke på dagis kl 9, plus att jag hade bvc tid kl 9. vet inte hur jag tänkte, förmodligen inte alls, när jag bestämde tiden. Det gick bra på bvc. Martin var hemma och hade tvättstugan. Så de var fullt upp. Igår var jag hemma själv med nattningen för första gången. Kan väll säga att de gick sådär. Typ inte alls bra. Höll på i en timma för att få Folke att sova som vanligtvis somnar så fort man säger gonatt. Var tillochmed tvungen att sitta och sjunga trollmors vaggvisa 10 gånger typ. Sammtidigt skrek Botvid sig förtvivlad. Ammade till och från i typ en timma. Han blev aldrig mätt ju. Dock tyckte dom på bvc att jag skulle ge flaska redan på kvällen om de var så som de va igår.

Var dessutom inne hos Elin igår eftertmiddag. Vi va ett helt dagis därinne nästan haha! Och Elin va värsta supermorsan och gjorde mat till oss allihopa :) det var lixom en 3 veckors (botvid), en 6 månaders, en 11 månaders, en 18 månader (folke) en 3,5 åring och en 4 åring. Och alla mammor. Det blev minst sagt lite "stökigt" därinne haha! Snart ger vi oss ut i pissregnet och hämtar storebror. Sen har jag ringt efter förstärkning med lite mat som lockbete hihi. Då kommer barnens morfar hit och gör oss sällskap. Hunden är redan här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0