barnen sover

och jag har förberett kvällsmat till mig och martin som kommer hem snart...han ringde och berättade att han bett om att få forsätta jobba 75 procent och va föräldrarledig resten, om han får förlängt efter sista maj. det kändes super skönt. Jag har vart själv med grabbsen två kvällar i rad nu och känner väll att jag inte är jätte sugen på att va själv fyra kvällar i rad som jag är i vanliga fall..vissa kanske tycker att jag låter lat eller vafan som, men då kan jag meddela att de inte alltid är så lätt att va själv med två skriknissar som båda har blöja....

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nej Sara, har själv stått med tre små barn varav de två sista var drygt 1,5 år mellan och bägge var blöjbarn en tid och det är tufft!! Ibland är man så trött att man önskar att en långtradare skulle köra över en så man fick sova ikapp lite ;P Haha



Att du vill ha Martin hemma på kvällen är ju också en del av ett familjeliv, att dela tiden när barnen är små för det går fort, fortare än man tror när man är mitt i det :) Bry dig inte om vad andra skulle tycka utan ni väljer vad ni tycker är bäst för er och era underbara pojkar.

Ingen som inte haft 2 små barn i så tät följd kan ens förstå hur tufft det är, att faktiskt ha två bebisar på samma gång varav den ena har två ben och kan ta sig iväg:)

Lycka till <3 Kram

2011-05-11 @ 07:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0