Lördags styr



Folke ställde upp med ett litet smajl idag :)



Sen visade jag magen. (och mina nya kläder:)



Magen har sjunkigt lite nu.



Vi passade på att pussas lite på morgonen. Det finns en viss liten person i familjen som blir avis och sur om hans mamma pussar nån annan än honom haha!



Man får ta en leksak i taget i skåpet. Och när skåpet öppnas får Folke väääldigt bråttom dit och står och väljer omsorgsfullt. Sen stänger han när han är klar med sitt val!

'

En sak får du ta.

Idag har vi, efter en sjuuukt konstig natt (pga den lugnande tabletten jag fick som jag blev helt galen av) återhämtat oss. Vi besökte begagnat affärer idag. Med mycket bra resultat!! Jag blev helnöjd när vi knep ett litet bord med två stolar för 120 kr på Hela människan, som dessutom hade stått i fem minuter bara. Dock krävs en ommålning. Vi ska åka och hämta det på måndag när vi lämnat Folke tänkte vi. Fyndade även en liten teakbyrå, en liten jordglob, och en sjukt cool karta på typ 1,5 * 1 meter över östergötland, halva kalmar,jönköping, och örebros län typ. Måste hängt i nån gammal skola förr. Jag blev helt lyrisk när jag såg den! (För er som inte vet är jag lite larvigt förälskad i kartor och gammal orienterare) Och för er som är orienterare de kommer kort på den, ni kommer bli sååå avis! Den var förövrigt från 1967. Coolt som fan. Fyndade lite i vårt förråd idag också. Hittade en kartong med ärvda kläder. Där låg bla en vinteroverall och termobyxor och jacka till Folke som kommer passa till nästa vinter. Såg helt oanvända ut! Jag hade glömt bort dom! Dessutom ett par Treton-stövlar i Folkes storlek som han kan ha nu i vår och sommar! TOPP :) 

Nu ska jag duscha och byta till mjukis. Imorgon fortsätter vi med storstädning av lägenheten, och lite förberedelser inför bäbis ankomsten. (tvätta delarna till babysittern) intresant va!  


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilket härligt leksaksskåp! och den där kartan låter verkligen intressant. Vi hade gäster en gång som tyckte: Ni har ju kartor framme överallt!

-Har vi?, nej det har jag inte tänkt på... fast vi hade nog någon kartgrej i varje rum när vi tänkte efter...

2011-03-20 @ 09:10:43
URL: http://osteromberget.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack för tipsen :) kraam

2011-03-21 @ 14:22:48
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/
Postat av: Karin

Du ser så himla pigg, vårsnygg och glad ut Sara!!! Jag tänker på dig ibland och hoppas du har det bra fina du :)

2011-03-24 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0