Söndagsbestyr


Jag har blivit sjukt svullen i ansiktet som ni ser här. Jävla vatten...


Mage...


Folke ville inte bli fotograferad han ville mest titta på kameran haha!

Idag är de söndag och vi gör sånt som man gör, lyssnar på hela diggilistan, tvättar fler tvättmaskiner än man har plats att hänga upp, äter kokkorv, skriver storhandlignslista vid frukostbordet, skickar iväg karln till Willys, dricker kaffe med havredryck...och dör lite på golvet mellan varven.
Just nu chillar jag lite vid datorn medans martin handlar och Folke sover. Igår var vi på stan med Folkes farmor. Hon köpte typ en helt ny garderob till Folkis. Det behövdes verkligen. Jag fick en Lotion (BEHÖVS VERKLIGEN OCKSÅ!) eftersom jag kliar mej på hela kroppen hela tiden och Martin fick ett par nya jeans! Tackar :)


Kommentarer
Postat av: amanda

vad fint ni har det hemma hos er, med fotona på väggen och så. om du orkar så visa jättegärna mer av ert hem :) PUSS

2011-03-13 @ 13:14:48
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0