inför jobbcoach - mötet



Ska leta reda på lite ställen jag skulle kunna tänka mig att jobba på inom konferenceområdet. Känns lagom inspirerande. Ska dit imorgon och "redovisa" försöker hitta dåliga vita lönger för att slippa gå dit om jag ska va ärlig. Idag när jag lämnade Folke på dagis (han har förövrigt förstått att han ska va där nu utan mamma, och stortjöt när jag lämnade honom! Lilla vän!) så fick jag allafall värstung huggen i magen. Gick precis förbi två taxicaufförer som öppnade dörren och erbjöd sig att stjussa mig gratis dit jag skulle. Jag förklarade att jag bodde runt hörnet och lovade dom oroliga caffisarna att gå försiktigt hem haha! SÅ. Jag har väll lite blandade känslor för att åka in till stan själv imorgon för att gå på ett halvtimmes möte. Känns onödiigt att gå ut själv nu när jag känner såhär. Jajaja..de har ju allafall inte gått nått vatten än så de är väll lugnt. Segt bara att få dom här huggen i magen stup i kvarten.
Barnmorskan sen allafall!


Kommentarer
Postat av: tessan

låter inget vidare kul det där men när sk du till arbetsförmedleingen då? jag slutar ju skapligt så jag ksuell ju kunna följa me dig ..

2011-03-15 @ 17:04:51
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0