Falskt alarm



Som ni ser är jag FULLKOLMMLIGT lugn på bilden. Jag åkte inte in för att jag trodde att jag skulle föda barn idag direkt. Nej, jag åkte in för att jag trodde att de hade börjat sippra vatten. Säger bara det. De som tror att man vet hur det känns bara för att man gjort de förr. Dom har fel. Man är precis lika jävla nojjig nervös och rädd. Dom tyckte att jag behövde sova allafall, vilket jag också tyckte. Så jag jag fick med mig lungnande piller som jag skulle ta innan jag sov tillsammans med en jävla massa alvedon. Så var de med de. Jag behöver faktiskt vila nu. Martin är på promenad med folke för min skull. Söta söta Martin :) Går ut i helvetes väder för min skull!


Kommentarer
Postat av: Karro

Hej Sara!

Jag håller med dig, även om man har varit med om det förrut så har man ju inte en aning om hur det kommer att bli nästa gång. Jag hoppas dock att det kommer att gå bra för dig:) Och det tror jag nog att det kommer att göra (är faktiskt liiite avundssjuk på dig, vill göra det igen (föda barn alltså) för det är ju en otrolig upplevelse. Du är min idol som fixar allt detta 23 år gammal. Hejja, hejja! Kram från mig!

2011-03-18 @ 21:41:18
URL: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0