blutsaft

Låter det inte lockande?! Nu har jag pratat med missisbarnmorska, hennes rekomendation var en st järntablett på förmiddag och en hutt blutsaft (ja,hon sa hutt) på eftermiddagen. Får se om de blir bättre. Ska besöka hälsokostaffären på torget imorgon när jag lämmnat Folkebus på dagis.

Nu är Folkes mormor här och lägger honom. Hon daltar som fan. Jag säger att de bara är och låta honom skrika tills han somnar. Men hon får göra som hon vill..han är lite mammig när han ska sova tyvärr. Inte konstigt med tanke på att Martin bara är hemma varannan vecka på kvällarna. Men de blir ändring på sen när bäbben kommer för då ska han börja jobba 75 procent. Skönt. Då blir de bara två kvällar varranan vecka, dessutom slutar han 21.00 istället för 23.20. Lite skillnad där..





Tog lite halvpissiga kort bättre än inget ! För er skull:)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad fin du är!:) hoppas järn-grejsen gör någon verkan så du piggnar till lite :)

2011-03-07 @ 20:51:10
URL: http://mmmatilda.blogspot.com
Postat av: amanda

för mig så gick förlossningen så fort och jag minns knappt inte smärtan, så nu andra graviditeten så är jag jätte nervös. man tror ju inte att det ska gå bra två gånger i rad haha :P

2011-03-08 @ 20:07:36
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: tessan

vad sor o rund o god du har blivit. snart är det dags vad tiden har gått fort.

2011-03-08 @ 23:00:23
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0