4 veckor left...


På väg till gammelmormor, gick halva vägen själv med hjälp av mormor. Folke har blivit en hejare på att bemästra overolen nu.


Magen är väligt spännande att klappa på. Speciellt naveln som står ut vill Folke dra i. Mindre skönt kan jag lova.

Cirkustältet himself. Tröjan inhandlad på röda korset. Byxorna är mina gamla.





Hemma hos morfar finns de en gunga. Pappa Martin hjälper till att ta fart.

OK. jag har sugit på att blogga senaste tiden. Luften har gått ur mig. Martin hittade mig på badrumsgolvet idag där jag "vilade" lite för att jag blev trött.. börjar allvarligt oroa mig för hur mina vrden ser ut nu. Imorn är de jag som ringer barnmorskan. Den här tröttheten är inte normal.




Kommentarer
Postat av: amanda

så himla fin han är, folke! himla lik er båda :) hoppas det löser sig med den där tröttheten, låter inte skoj! puss!

2011-03-06 @ 22:23:15
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0