Hej jag heter Botvid





Ni kanske inte har hört så mycket om mig, det är för att storebror får gå lite i förhand. Men det gör oftast inte så mycket för jag får så mycket pussar och kramar av honom. Jag gillar att ligga i min babysitter på köksbordet och titta på lampan där. Jag väger straxt över 5 kg och är ca 60 cm lång. Och i denna hisnande fart så kommer brosrsan få akta sig, för snart växer jag ikapp honom.
Jag brukar gå och lägga mig runt 21 tiden på kvällen. Då är mamma jätte trött. Jag gillar att bli buren och titta på saker i förbifarten. Jag har ett hemskt temprerament och helt plötsligt brister jag ut i ett illvrål när saker inte är som jag vill att dom ska vara. Jag äter med exakt 4 timmars mellanrum, och har glömt bort att jag ätit från tutten nu. Flaskan är god!! Jag kräks JÄTTE mycket och kan inte svälja normalt utan sväljer massor luft. Jag längtar tills jag får börja äta lite gröt. Det var lite om mig, tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Karro

Hej Sara!

En tanke jag fick bara. Om Botvid inte kräkts så mycket innan och nu kaskadspyr, så måste jag fråga om det är Babysemp ni ger honom? För så var det ju med Svea, visst hon kanske var överkänslig mot mjölk iom att hon även reagerade på min bröstmjölk men när hon fick BS, så spydde hon värre än någonsin. Det finns mjölkfri välling, ett tips bara som kanske är värt att prova om ni inte har gjort det! Kram till dig!

2011-06-17 @ 20:58:29
URL: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/
Postat av: Karin

Hej Botvid! Du är himla söt du!

2011-06-20 @ 19:33:33
Postat av: BättanBäst

Tja bota, du borde blogga mer tycker jag, du verkar som en skön dude! Kram bättan bäst

2011-06-27 @ 22:14:15
URL: http://klyv.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja botvid var grym på att blogga! grymt lik dig är han ju också. puss och kram på er båda

2011-07-05 @ 20:46:58
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0