sova sova sova vagn...

Idag har vi hunnit med en hel del.
Vi har:
*Ätit frukost. Ingen kaviar idag.
*Badat båda pojkarna
*Gjort vår träningrutin
*Lekt med penga-maskinen
*Lekt med diskmaskinen (stort aja baja förövrigt!)
*Lekt i lekparken
*Ätit fiskbullar med händerna
*Hävt i mig kaffe
*Kollat på youtube
*Haft fruktstund
*Lyssnat på moraträsk

Nu sover pojkarna middag (sammtidigt!) LYX
Sen ska vi till pappa och grilla


Igår kväll tog vi en promenad Folke fick pjamas på sig så han kunde gå direkt till sängen sen. Dom var fruktansvärt söta i vagnen när dom låg och sov :)


chipsbråket....


Kommentarer
Postat av: Karro

Svarade dig inne på min blogg men jag skriver en kopia här:

Sara! Jag försöker att inte tänka så mycket när jag ger Svea mat och hon inte vill ha. Vänder hon bort huvudet om och om igen så brukar jag ta bort maten, slänga den så jag slipper sitta och titta på all orörd mat. Jag VET att det är svårt att inte må dåligt men jag tänker nu för tiden att är hon bara pigg och leker så är det ingen fara. Tråkigt att Folke går ner i vikt men jag tror INTE du behöver vara orolig. Han rör väl massor på sig och hur lätt är det i så fall att "lägga på sig". Ett tips kan dock vara att ha i smör eller olja i allt han äter. I Sveas gröt brukar jag ha i säkert 2-3 tsk smör. Jag tänker även ofta på vad min storasyrra sa -Feta kan de bli ändå, när de är stora, så var glad att hon är liten och nätt;) Så slutsatsen blir: Verkar han glad och pigg så haka INTE upp dig på att han inte äter, det går i perioder. Se till att han har tillgång till vatten och släng i lite extra smör i maten. Kram och Ring om det är något annat du undrar över. Du är en BRA MAMMA Sara!KRAM! Karolin



:

2011-06-07 @ 10:41:08
URL: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0