långledigt

började med att jag fick "sova" betyder att Martin tog natten och låg på Botvids sida. Men det är svårt att sova när nån skriker. Det är svårt att sova när det känns som personen i fråga skriker rätt in i örat på en. det är ju som om ungen har kolik eller nått. de känns som att mina öron ska gå sönder. Det skulle ju va rätt skönt ioförsej då skulle jag slippa höra skiten. Förlåt, men idag är en sån dag (jag har dessutom en vagel i ögat) som jag inte riktigt kan ha medkänsla när mina små änglar gråter för INGENTING (läs folke där) Botvid har ju faktist ont i magen. Folke vill ju bara hoppa på min mage så mina inälvor går sönder och hålla sig i håret näär jag hjälper honom med skorna så jag blir flintskallig.

Idag är inte min dag. Förlåt alla som har de värre än mig, för att jag klagar, men idag behövde jag det. För jag är SÅ FÖRBANNAT JÄVLA SKIT TRÖTT!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Trälit:( klart man måste få klaga ibland. Det bästa med att ha en dålig dag är att det bara kan bli bättre:)

2011-06-02 @ 17:05:40
URL: http://Mathy
Postat av: sis

goosefraba sister=)

2011-06-02 @ 20:36:48
Postat av: Sandra

Härligt att de finns nån mer som vågar klaga! De e fan i mej inget rosa-fluffigt-wow-liv man lever varje dag! Kram på er

2011-06-03 @ 17:49:28
URL: http://karochlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0