insperationslös...

så himla trist att min granne Elin börjat jobba nu igen. Har vart topp att ha nån att gå med att hämta/lämmna på dagis, och typ göra spontan-utflykter till olika lekparker efter dagis. Känns jätte tråkigt nu. Helt plötsligt känner jag mig sådär ensam igen...som när vi bodde på landet typ. Den här veckan har syrran förvisso semester vilket gör att man får lite sällskap, men hon har ju inte det för evigt direkt. Blääää.

Idag har nattningen gått betydligt bättre än igår. Var klar kl 21 ca. Folke somnade runt 19 snåret. Sen hade jag full upp med nr två. Han har ju till allas stora förtjusning börjat att spy. (Med börja menar jag kaskader mängdvis..sådär så man kan smörja in hela kroppen om man känner fört) När jag gick hem från Sofie och in till affären var de så att jag va rädd att folk skulle känna hur det stank spya om mej typ. Folke kräktes också JÄTTE MYCKET när han var liten. Han gör de fortfarande ibland när vi åkt bil och han ätit nått typ surt. Kan säga att jag inte är överförtjust i det där. Man blir ju även orolig om dom får behålla tillräckligt med mat när dom spyr sådär förbannat mycket..

Vilket fall som helst så känns de som om sommaren kommer bli lite ensam..tur att Martin ska ha semester 29-32. Första gången nånsinn vi har ledigt tillsammans på sommaren(!)

Kommentarer
Postat av: tessan

du har mig kvar här borta. jag jobbar inte alla dagar i veckan o dom dagaran jag inte jobbar har jag olivia hemma eller kort tur på dagis. så du får höra av dig så kan vi se hur vi ligger till.

2011-06-14 @ 22:08:50
URL: http://prinsessanochjag.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0