semester i bilder


jag tyckte att jag va rolig....

skickade inte med några extra kläder denhär gången..då fick folkis låna mormors!


Folk brukar gilla att gotta sig i hur man ser ut efter man fått barn, ni andra, (som inte bryr er) kan spana in min fina baddräkt!


nyköpingtrippen! folkis va trött!


en tur till hc med elin och barnen (dom har så roligt ihop trots olika ålder) som slutade väl knöligt när lennon (4 år) sommnar på ståbrädan till lillebrors vagn, slutar i folkes, och foilke på elins arm medans hon drar ludde med andra armen haha!

Folke  hade kul!
Lite bilder från semestern


Kommentarer
Postat av: amanda

det ser jag fram emot ;)

jätte fin baddräkt ;D

2011-07-27 @ 10:27:06
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: amanda

det är sant, kommer säkert inte bli helt nöjd vilken vagn jag än väljer.

2011-08-10 @ 08:42:23
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0