glömde att tillägga det igår

jag tänker, jag tänker faktiskt minst en gång om dagen kanske tio gånger tillochmed, att jag har världens finaste killar. men ibland måste man bara få ur sig. spy lite liksom. spy lite på att man är täckt med barnbajs och spya och hela faderuttan..ja. jag är världens lyckligaste som får ha mina två små sötisar. ja- jag glömde att tillägga det igår.
 


botvid har lärt sig en ny konst. hålla tå. han kör med den hela tiden.
folke har en barnskiva som dom sjunger; när man går i ringen så ska man hålla tå.
Fast det låter verkligen jätte mycket som att han sjunger närman går i ringen så ska man olla tå. fast de beror ju förståss på vad man vill höra


här är han skitlik mig fakitskt som liten, dock en konstig min. men bäbisar bjuder ofta på skumma miner


Kommentarer
Postat av: bättanbäst

OMG HAN ÄR SJUKT LÄSKIGT LIK DIG!!! Jag kommer och hälsar på nästa gång jag har tid!!! ringer!!!

2011-07-25 @ 22:15:27
URL: http://klyva.blogspot.com
Postat av: tessan

så söt så.. och lik sin bror tycker jag. hoppas ni har dte bra på semestern där hemma får försöka ses sne så småning om.

2011-07-26 @ 07:24:17
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0