drömgruvan

idag har vi trotsat vädret och vart ute i kolmårdskogarna. Jag åt blåbär till kvällsmat kan man säga. Heldag faktiskt. Åt gott. Gott att äta ute. Mamma och göran hade gasolkök med sig. Sen åt folke så mycket blåbär att hans bajs kommer va svart imorgon. Det ni! Efter skogsutflykten (ja,vi badade också), besökte vi en loppis i krokek. Fyndade som fan! En snabb visit i smedby. Avgasröret är paj så det låter som att vi har värst traktormotorn! Jag kissade hunden. Sen hem, kvällsmat (blåbär) och sen kom mamma hem till oss och hjälpte mig att klippa Folkes hår. Resultatet kommer väl såsmåningom i bildform. Jag o martin röjde soptippen till hem. Sen tog vi cyklarna ut till åselstad i spöregnet i stövlar och regnkläder. Hemma med chips och vin. Bra dag!

Nån som vill ta en snabb morgon kaffe med mig på stan imorgon. Har ett bankäreende. Annars blir det att baka hemmapizza och testa fingerfärgen vi köpte till Folke eftersom vädret utlovar spöregn...

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh skönt o höra! Vi ska prova första gången inatt. Håller tummar o tår krampaktigt! Hur gör ni me folke vid läggdags? Somnar han själv? Antar att ni har ganska mycke rutiner precis som vi... Har botvid kolik så kan de inte bli så mycke tid över va?

2011-07-15 @ 17:44:46
URL: http://karochlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0