avsaknad av bilder

men ett inlägg kan jag ju skirva endå. barnen sover jag dricker kaffe med havredryck , chokladsmak. ganska lyxig känsla faktiskt . ibland är de lyxigt. idag var jag ute och gick i jätte snabba kläder. tog med mej folke i vagnen. han fick lyssna på musik i en mini högtalare. vi var ett jätte snygg par faktist. fick en och annan blick ioförsej men de är vi vana vid. kan inte räkna med annat när man har en tokig morsa. vill man träna så går det. så är det. han var nöjd oh jag var nöjd. han älskar att åka i lilla vagnen för då vet han att han får vara själv med mamma. det är bra!
nu har jag vart supermegaduktigteffektiv på morron. har packat färdigt allt utom massäcken. till tropicariet ska vi snart. sen bada. folke älskar att bada men inte i balja. bara om han får ha med sig flygpland eller en troktor eller liknande i baljan då går det bra!

imorn ska jag köpa nya glasögon!!! spännande och jobbigt-. återkommer!

Kommentarer
Postat av: amanda

det är bra att ha har gått upp något. tänkte att vi skulle ta och ses någon dag om du har tid? :D

2011-07-19 @ 19:21:29
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0