vecka 30?

Tror att jag är i vecka 30. Det känns som nån form av avstamp liksom. Nu äre "bara" tolv veckor kvar. Men tiden går fort när man har kul, jag var tex på vårdcentralen igår. Fick en läkare som ryggade tillbaks när hon kollade näsan. Hade en brutal graviditetstäppa. Fick nåra tabletter fört. Får se om jag slipper migrän varje kväll nu. Idag hade jag skitont i ansiktet och huvudet, men sen kom gabbe och hans hund betty på oväntat promenad besök. Skit skönt att komma ut, vi var nästan ute en timma. Bra för lilla Focka oxå. Tyvärr märker jag ju av den där 3 km promenaden nu. Värker i hela kroppen, rädd för att jag ska ramla ihop när jag reser mej för att musklerna inte räcker till.
MEN, jag orkade ju allafall gå tre km. Sen får man ju ta koncekvenserna.

Imorgon ska jag och Folke och hälsa på hans dagis som han börjar på den 14 februari. Jag erkänner att de ä'r mest för min skull. Har sjuk ångest. Och kontrollbehovet bara tjuter. Tänk om dom använder typ eldorado våtservetter i röven när dom byter?!
Ja, många ångest grejer äre. DOCK! Folke börjar bli lite rund om kinderna nu! KUL :) Hela famlijen åt kvällsmat (hans favorit köttfärsås) Och Folke tog om en gång sen slickade han tallriken ren (han fick det) och smackade belåtet. Efter det drog han en dl välling också haha! Han kan om han känner fört.

Resten av veckan: Torsdag; Ska på unga föräldrar igen, aktiviteten heter: Husmors bestyr haha! Sen ska jag till Barnmorskan ensam med Folke...undrar hur de kommer gå....:S
Fredag; Öppen för förslag!
Lördag: MYYYYS
Söndag; Kusinen har ettårskalas! JIPPIII!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kolla den här sidan som jag länkat så vet du säkert om det är vecka 30 eller inte :-). Ska bli kul att ses! Kram till hela familjen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0