vårröj

Någonstans hittade vi energi, tror de var i dom fina fina vårgardinerna vi fick av Håkan från Indiska. Vi pysslar och skapar och rensar och plockar undan. Just nu tar jag en paus medan martin är och köper mer pyssel på ica. Välbehövlig paus eftersom att vi gick ner till stan, knäppingsborg som var stängt och sen upp till stan, och halvvägs hem. (fick ta bussen sista biten eftersom backarna tar död på mig, men martin och folke gick hela vägen) Folke har för övrigt börjat "springa" runt i lägenheten och finner sin nyvunna gångteknink helt underbar. Varje gågn jag säger att vi ska gå och klä på oss eller gå till skötbordet tar han de som en lek och typ springer ifrån mig och kiknar av garv. Böbisen i magen, och jag finner det tyvärr inte riktigt lika kul att springa efter. Snacka om att jaf bävar inför att försöka komma iväg på morgonen nu till hans inskolning. Det börjar ju liksom samma tid som vi brukar vakna annars. Förstår vad mamma menar med att hon gick ner i vikt när hon var gravid med mig eftersom hon jagade syrran hela tiden ( det är 20 månader mellan oss).

Nu ska jag fixa nån kvällsmat. Sen fortsätter vi med pysslet.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ska försöka vila upp mig så gott det går, men Gud vad ja längtar. Vad jobbigt med foglossning för dig :( hoppas allt är bra annars. Kram

2011-02-05 @ 07:14:52
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0