pust, nonstopdag



såhär glad var folke idag när han lekte med mobilen, han tycker de är skitkul när man tar kort och visar direkt!
Idag har jag vart äckeleffektiv. Tvättstugan sen 7.00, sen bädda om sängar göra mej iordning, äta frukost byta, förbereda lunchen. Sen kom Tove D och luncha med oss. Vi bjöd på soppa. Hon hängde här ett tag, sen kom pappa och låna badkaret, stackarn hade nån form av njursten? Sen kom Sofy och leverera bananer, sen gick hon och sen kom Lisa. Glömde bjuda henne på soppan... hon fick the och chokladbollar som jag lyckats klämma ihop under dagen nån gång. Sen servade jag pappa och Folke och Lisa samtidigt typ haha. Sen drog lisa och Folke gick och la sig (men badade lite först) och sen gick jag ut med hunden och sen skulle jag sätta mig och söka jobb när jag äntligen fick en lung stund. Men då fungerade ju sj'vlklart inte ams hemsida. Sjukt irriterande. oj jobbig osammanhängande text men nu har jag uppdaterat allafall.

Imorn lunchar hela familjen med Tove F på stan! Sallad på fräcka :P


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Åh, han är så söt! TÄNK att du snart är tvåbarnsmamma Sara!! Helt sjukt =) Tycker det är skitcoolt. Undra vad ni har för förslag på killnamn....nyfiken i en strut här, haha. Tjejnamn finns ju MASSA bra ju!!! Kram =)

2011-01-27 @ 22:44:34
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: Matillda

Fy fan vad söt! :) Det låter som ni har det rätt mysigt ändå.

2011-02-10 @ 18:41:49
URL: http://aname.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0