peta näsan



Folke kan peta i näsan nu. Han gör de med stolthet dessutom. Idag har vi inhandlat en ny bilstol till lillknodden. Känns rätt skönt. Orkar inte det minsta mer idag faktiskt. Vi ska göra smotie av överbliven fruktsallad sen igår och kolla på stjärnorna på slottet. Igår flippade jag över från lets dance till På spåret, och kände att de var värt att faktiskt betala tv avgiften. Jag känner mig SÅ gammal när jag kom till den insikten. Nu är de inte långt kvar förhoppningsvis tills lilla kommer. Tack för namnförslagen. Halva februari komer ju faktiskt att gå åt till att skola in Folke på dagis. Sen fyller ju jag hela 23 år dessutom.

Rolig anekdot om dagen var förövrigt att vi valde bort att äta lunch på "husmanskost" på maxi idag pga milslånga köer dit. Och istället drog varsin korv på fast food utanför ica maxi. Mycket uppskattat av yngsta medlemmen i familjen som fullkommligt älskar korv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0