jätte knölig dag

började med att pappa kom halv tio och väckte oss (ja, vi sover så länge fast vi har småbarn). Han va tvungen att åka till akuten och lämnade Baltasar här. Sen skulle vi träffa Håkan på stan för att fika och köpa present till Folkes kusin, Ella. Hon fyller ett år snart. När vi kom hem var de knöligt. Jag matade folke, Martin åkte och llämnade en film vi hyrt kvällen innan och handlade, sen sket folke på sig mitt i allt knöl, Martin kom hem och var tvungen att rasta Balta, sen åkte jag och hämtade Sofy i smedby. Hon hade vart och lämnat pappas bil och hämtat lite kläder och skit till honom. De åkte vi och lämnade på sjukan, eftersom pappa blev inlagd. Sen hämta jag en kebab tallrik och hundmat till Balta. Kebaben smaka skit och va massa äcklig brosk i. Gjorde folke klar för kvällen. Packade ihop datorn och lite filmer, och lite grejer sofie glömt ta med till pappa. Sen klädde jag folke och vi tog bilen till sjukhuset fast folke va JÄTTE trött. Martin hade ju för EN GÅNG SKULL bestämt med sina killkompisar att dom skulle ut och äta och kanske dricka lite. TAnken va ju att ja skulle stjussat honom till stan. Men han tog bussen ist. Sen var jag och folke hos pappa en timme tills han strejka. Bara att plocka ihop åka hem. Nattade folke skitsnabbt och tog med Balta ut för att kissa honom. Nu är jag döens trött efter den här krångeldagen. Hoppas pappa inte behöver ligga kvar längre tid på sjukhuset. Stackarn.

Har förövrigt dagen till ära haft samandragningar till och från. Tror absolut inte att de är nått på gång men man blir ju nervös och rädd endå. Får typ hjärtklappning när dom kommer. Nu ska jag gå och lägga mej för jag är asssstrött! Imorn fyller mamma år.
Hoppas Balta hund håller käften inatt. Chansen är ju rätt liten eftersom de håller på att flytta in en familj nu so började bära kartonger in vid 19 tiden. Lagom!

Kommentarer
Postat av: Bättan Bäst

Ojojoj!!! chilla!

2011-01-16 @ 11:00:34
URL: http://klyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0