tack ussa


Idag var det fint väder ute. Barnvakten i form av Ussa blev lite svettig när hennes telefon ringde samtidigt som hon försökte hålla en ål i handen. Jag förstår henne..Jag rymde hemmifrån tillsammans med Elin ( min granne och nya vän, som också skulle på föräldrarmötet på dagis) vid 17.15. Blev faktiskt lite besviken på föräldrarmötet. Hade förutfattade meningar om att man skulle bjudas på kaffe och äckliga bullar, i bästa fall macka. Men så fel jag hade! Vi erbjöds ett äpple och ett glas vatten! VILKEN lyx! Snacka om att de inte finns några pengar över nuförtiden. Ser inte jätte mycket fram emot de två inskolningsveckorna som kommer nu. Tror att jag kommer tycka att det blir skitjobbigt faktiskt.




Det var fint väder idag. Vi tyckte även att det var dax att faktiskt skita ner overolen lite nu. Kan ju inte bara sitta i vagnen!


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: haha du får göra det ;) ja vi bor kvar i vilbergen, ni bor där med va? det tycker jag att vi ska :D

2011-02-10 @ 18:32:56
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0