män som hatar kvinnor

Jag har i ca 1 månads tid försökt att få våra fastighetssköter hit för att dra vatten och el till diskmaskinen. VI provade igår en ny teknik för att få dem hit. Och titt på fan de funkade! Dom var här redan idag! Tekniken: Martin ringde och pratade med dem. Precis som jag trodde så lyssnade dem endast när killlar pratade med dem.

Tack för alla roliga fina kommentarer! Dock k'änner jag mig inte särskilt avslappnad, som amanda tyckte att de såg ut som på bilden. Kan ju meddela att jag max kan sitta i samma ställning i soffan i 15 minuter kanske. Så de är ett helvete att titta på film med mig.

Idag har jag varit på den första infoträffen i grupp hos min jobbcoach. Han fråga om jag var i femte månaden HAHAHA! När jag berättade att det var 8 veckor kvar till BF så undrade han vad jag gjorde där. Det undrade jag också. Hela grejen känns bara jobbig och onödig. Men skit samma...Allafall,
Idag har vi hängt hos grannarna från att Martin gick till jobbet. Chill! Imorgon ska jag till barnmorskan kl 10. Sen är de barnsång 14.30 på sensus..men känner inte att jag orkar gå på de när Jag ska på föräldrarmöte 17.30. Eftersom barnvakt Ussa kommer kl 17 så... idag känner jag mig jätte trött så vi ska nog ta de lugnt imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0