fotoschuuuut



En gång blev jag lurad att jag vunnit en tävling gratis fotografering och make, de slutade med att jag gick därifrån 1500 spenn fattigare och en bränd skiva med kort på. Det visade sig senare att de lurat rätt många fler tjejer i Norrköping på samma sätt. Jag får väll ta och skicka in korten någon dag. Nu har de ju faktist gått ett bra tag sen jag tog korten.

Idag har vi bara chillat hemma, gått en promenad, vilket gjorde att jag har haft lite samandragningar under kvällen...och sen hade vi lite barnvakt när vi åkte och storhandla. Vi storhandlade verkligen, gick på 2500 typ. Ojojoj. Men de är kul när kylen är full sen!
Nu sitter vi och däser efter tacco måltiden tillsamans med Martins pappa Håkan. Snart börjar melodifestivalen.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fint kort i alla fall! =)

2011-02-13 @ 15:01:27
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0