operation...

Idag var jag med Folke hos läkaren. Hon bedömde att de ska skrapa bort bakom näsan och bränna på halsmandlarna. Jag sökte redan i våras för det här men blev inte tagen på allvar. Sökte återigen i typ augusti och fick göra lite olika allergitest. När det inte visade något fick vi tillslut remiss till sjukhuset. Om vi inte hade vart på oss och brytt oss om lilla Folke hade detta förmodligen aldrig hänt.

Vilken tur att vi gör det...
Allafall ska han bli kallad snart till operation senast januari.

Sen var det min tur att besöka sjukhuset för andra gången idag. Jag skulle till sjukgymnasten. Hon ansåg att jag var "klar" hos henne och att jag själv inte kan göra något åt mitt problem lägre utan att det kanske krävs en operation efter att en läkare tittat på mig...detta befarade jag redan innan när jag besökte läkaren första gången men blev ordinerad sjukgymnastik. Dock är jag väldigt glad att jag har gått på sjukgymnastik det har hjälpt mig enormt.

Nu är det nya tag, ska söka privat sjukvård nu istället för min sjukdom...så jag kan få en vettig läkarkontakt som jag känner mig trygg med.

Känner mig i slutändan glad idag. Nu kanske vi äntligen kan få ordning på Folkes mat-beteende och vikt och längd! Känner mig så pass pepp att jag kör lite plankan tärning på det här!

tjipp eller nått

Kommentarer
Postat av: tessan

vad skönt för er det där med folke tänk att man sak behöva stå på isg så enormt mycket när det gäller sjukvården helt otroligt..



tråkigt o höra om dig.. inget vidare det där men tror nästan att dom privata är bättre på mycket i bland. för inom lanstinget verkar dom valite nonskalanta om man sägar så.. och jag som vill jobba inom deta område får väl söka inom det privata sedan.



Krya på er.

2011-12-08 @ 21:34:43
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0