ett litet bakslag kan man säga...

i helgen fick jag ont igen...samma smärta som innan operationen. När det tillslut blev för mycket så hörde jag av mig till avdelningen som jag legat inne på tidigare, och fick en jourtid dagen efter. Så i må´ndags fixade jag tillslut barnvakt efter måga samtal kunde tillslut min kompis komma och passa barnen (inte jätte många som kan en måndag kl 14 liksom). Det visade sig, vilket jag hade befarat, vara en ny cysta som spruckit så det stod vatten vid livmodern. Jag hade dessutom en härlig urinverksinfektion som jag fick penicilin till. Bra kombo liksom...

Jag orkar inte ens förklara hur besviken jag är på sjukvården...hade jag inte (tur i oturen) kommit in för det här hade det funnits risk för att utveckla mer,nytt endometrios eftersom mina ppiller var slut. Oh jag är mest trött på okunnskapen om min sjukdom, känns som jag är värsta testdockan...

Nu är det påt igen med nya "tester" nästa grej att testa är spiral. Funkar inte det så ska vi testa spiral plus gulkroppshormon..och såhär får jag nog hålla på nutills dom börjar plocka delar från mig...

inget jätte possitivt inläde kände jag...sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0