förbannade tröga internet!





har ingen som helst lust att lägga en halvtimme på att lägga upp ett inlägg! vårt internet är fruktansvärt långsamt!
dom här fina bilderna har håkan tagit förra helgen. min pojkar är såååå söta!folke ser ut som en liten dröm! idag har jag vart på willys o handlat lite, fruktansvärt skönt att åka själv. martin brukar alltid åka själv, men hädanefter kan jag lova att jag tjingar det! sen har vi vart ute och lekt,städat fått lite utbrott (pga tröttheten för er som inte förstod) oh lite andra saker som man gör på söndagar. nu ska jag sova som fan. till jag vaknar av botvid.


Kommentarer
Postat av: matilda

Vad stora de har blivit, och ja, Folke är verkligen supersöt!

2011-08-28 @ 19:08:26
URL: http://mmmatilda.blogspot.com
Postat av: amanda

finaste finaste familjen. och vad lika de är, martin och folke!

2011-08-31 @ 15:39:15
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0