felåt...

men datorn har vat ocuperad i typ en vecka, pga av att martin bestämde sig för att sälja typ hundra av sina sjuhundra vinylskivor. det har tagit bara liite av mitt tålamod att han har slängt sig vid datorn så fort han kommit innanför dörren för att se hur det går för auktionerna. MEN. det var ju värt det. Idag fik jag nya höstskor av honom fast han fyllde år, för , det drog ju in en del cash kan man säga.

Jag är äntligen färdig med mitt mammabarn jumpa pass jag ska börja hålla om två veckor på sensus. Nu ska jag bara öva in det lite...

Kommentarer
Postat av: teessan

vad rolgit för dig att du är klar med passet får väl se om man kan komma o gå på något sedan när man är mammaledig.. :9

2011-08-16 @ 21:39:24
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0