Påsk puss















Vi började dagen med morgonmys och puss på lillebror. Folke vill väldigt gärna dela med sig av sitt dagissnor till sin bror som låter som en skördetröska i lungorna nu. Vi håller tummarna för att rsviruset håller sig borta från Botvid! Folke har feber från dumma sprutan han fick i måndags på bvc. Vi tog Folkes 18 månaders kontroll lite i förskott och Botvids första kontroll då. Vi uppehöll nog stackars sköterskan i en timma med våra bojs. Som vanligt vred hon sig lite över Folkes vikt-kurva, men jag valde attt inte bry mig. Nu ska jag äta majskolv.

Förresten var mina små-kusiner från stockholm och faster med man här och luktade på lilla bäbis Botvid idag. Det var trevligt! Uppskattade presenter också! Nu hoppas vi på en lung natt med Folke-feber och Botvid-snutt-amma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det sr så myssigt ut hos er.. hoppas allt är bra med er o att ni har hålt er friska nu .. // tessam

2011-04-22 @ 22:22:10
Postat av: amanda

haha det är ju sjukt jobbigt !

2011-04-23 @ 08:41:28
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka fina bilder! :)

2011-04-23 @ 09:10:45
Postat av: Anonym

Grattis till tillökningen :) Kram kusin Linda

2011-04-25 @ 11:16:47
URL: http://iwalktheline1984.blogspot.com/
Postat av: Tove

Åhh vad ni ser ut att ha det mys & gos!! Så fina!! Vi ses snart! Kram Tove

2011-04-27 @ 16:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0