städa lite



Vi städade lite imorse. Folke passade på att hjälpa till. (snygg min jag har förövrigt haha!)
Här kan ni ju även se lite av lägenheten,(hallen med sin lilla "minnesvägg" med plats för diverse konstiga fula märkliga och fina minnen)

Lite uppdatering på gravidfronten: Jag hade gått ner ett kg (?) Jag var nu öppen mellan1-2cm och slemmproppen gick när BM gjorde hinnsvepningsförsöket (som lyckades alltså!) Så nu är ju apparaten på gång allafall. Fårgan är hur lång tid det tar bara....borde väll kanske packa väskan åtminstonde...


Kommentarer
Postat av: Bättan bäst

Gud va gulligt, och GUD VAD SPÄNNANDE!!!!!

2011-04-06 @ 22:31:28
URL: http://Klyva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0