varken lust eller ork...

att blogga alltså... displayen på kameran har ju gått sönder så man får ta kort på måfå liksom. Nu sitter vi och väntar på besök från Hanna och kusinen Ella. Folke sover. Han har haft lite rumpproblem kan man säga i helgen, det är nämligen två st gaddar som håller på att sticka fram i överkäken. Och desvärre blir dom små liven dåliga i magen då, vilket resuterar i decimeter långa sår på rumpan. STACKARS Folke! Helgen bröjade bra, Jag och Martin lämnade över den lilla till hans moster. Sen gick vi och åt på Longhorn! OOOOH va gott det är där! Det är helt brutalt! Sen tog vi det bara lungt på kvällen och lördagen började med en timmes lång promenad i vrinneviskogen.. därefter skulle Folke och jag på fest. Vi åkte till Plankgatan och hämtade upp Ussan och en skräckslagen Gustav. Sen vidare mot viken och Stjärneberg. Där var det fest. Tillochmed ansiktsmålning i centerpartiets färger. Tyvärr glömde jag kameran. Vi firade alltså Ussan som har fyllt hela 20 år nu. Sen bar det iväg hemmåt och vi var inte hemma förs tolv på natten. Ojojoj va jag kände mig bakis på söndagen trots att jag hade kört hem. På söndagen kom Håkan hit, martin och han började med tapeterna. Idag har vi även Håkan här som fortsätter med tapeterna. Snart blir det köttfärssås och spagettie till allihopa (hoppas ella vågar smaka) och ikväll ska jag och träna styrka medans mamma passar Folke.








Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för senast! Det var trevligt! Söta bilder på Folkis! Ses på lördag! Kram

2010-09-16 @ 10:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0