valdag



Dagen till ära promenerade vi (jag, Martin och Håkan) mot Longhorn för att inta deras börgare smokehouse, som förmodligen var ännu godare än vanligt. Dessutom stod jag stolt för kalaset lite som tack för hjälpen med tapeterna i vår lägenhet. Sen har de vart en heldag på stan med inköp till lägenheten.
Nu har vi glott lite på valvakan men tröttnade, det är lite som att titta på försnack till fotboll. Helt onödigt och sjukt ointressant att lyssna på folk som tror sig veta bättre.

Nu ska jag allafall gå och lägga mig för att se fram mot en ny helg om några dagar.



Dagligt bestyr...DISK!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är söt som socker!!!!

2010-09-19 @ 22:40:23
URL: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0