bättre sent än aldrig..



I måndags hade vi finbesök! Kusinen kom och hälsade på. Alla fick Köttfärsås o Spagettie men Ella tyckte att min mat smakade skit typ haha! Men det berodde nog på konstistensen mer än smaken får vi hoppas. Som tur är behöver man inte äta upp här om man inte vill. Jag försov mig till tvättstugan imorse, lite pga att Folkis har haft feber sen i tisdags natt pga två framtänder som nu sticker ut. Lider verkligen med den lille stackaren. Däremot hinner man med sjukt mycket när han har sovit hela dagarna!

Nu vaknar han där inne, hoppas han är lite mer hungrig idag. Vi ska och storhandla snart men först ska jag tvätta färdigt och sen åker vi till ingelstad och äter lunch eftersom det är helt slut och tomt i kylskåpet. (Därav min frukost, ett glas mjölk).


Kommentarer
Postat av: Håkan

Jag tror Ella gillade köttfärssåsen,om man ska tyda minspelet när hon "åt" fisk hemma idag fredag.Det var något som hon INTE gillade.Hoppas ni har fått lite ordning i röran efter tapetseringen.Kram från Håkan.

2010-09-17 @ 22:42:10
Postat av: Ella

Jo jag gillade köttfärssåsen men hade lite svårt för konsistensen. Mammas fisk var rent ut sagt äcklig och innehöll väldigt mycket bitar... Kram! Mamma och pappa hälsar.

2010-09-19 @ 13:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0