Inget bloggande på helgen

Just nu sover Folke en skvätt. Jag passar på att mata in lite bra musik som jag ska lägga över på mobilen sen. Det är ju så SJUKT tråkigt att gå ut och gå själv, och då behöver man musik. Jag ska fråga Folkis sen när han har planerat att börja gå så att vi kan gå promenader ihop, och om han har tänkt börja prata snart också vore ju en fördel. men jag tror att han chillar lite med det helt enkelt. Han tycker att de räcker att säga mamma och pappa en så länge...mamamamamaaaaaaaa! Idag blev det tonfisk pasta till lunch. Ska försöka äta ur skafferiet lite har vi tänkt.

Nu stundar lite (med betoning på lite) styrketräning på orienteringsklubben. Mamma ska hjälpa mig med lite nya övningar för jag börjar tröttna på det träningsschemat jag gjorde för typ en månad sen. På torsdag kväll har jag och syrran planerat att ha lite swopping här hemma hos mig. Det blir spännande att se om nån annan också tar sig hit. Lite träligt om de bara blir hon och jag menar jag.

Folke bestämde sig för att sova i 15 minuter istället för en timma. Bäst att gå och leka lite med honom. JIPPPII!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0