hemma och chillar

för första gången på lääänge tycker jag att det är skönt att bara va hemma...anledningen; det är relativt rent och städat. Skönt! Förklylningen börjar släppa för både mig och Folke. Idag är Balta B här och nosar runt. En sak som är bra med att ha hunden hemma är att de blir rent under Folkes matstol väldigt fort! Nu väntar han ivrigt på att få träffa husse som kommer vid fyra. Annars händer de inte mycket här hemma...fick hem nya ELLE igår som jag bläddrar lite i. Började fundera på att skaffa mig en stilikon. Eftersom jag på nått vänster gått och tappat bort min stil efter att jag blev mamma skulle de va skönt att hitta den igen eller någon annan stil. Kanske är de rentav nån av er som har ett förslag på stil-ikon till mig? Nog om det.
Jag och Martin har bestämt oss för att ha en vit-vecka, inget godis,glass bullar jag ni vet, hitills har de gått gätte bra. Om de känns ok ska vi fortsätta. (kan berätta att jag i detta nu vräker i mig vindruver men de säger vi inte högt) det är ju PRINCIPEN som räkans lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0