Dagen har gått i ett!

Snodde lite bilder från Tove som var här idag.







Har vartit en väldigt bra men körig dag. Började med tvättstugan, och Folkis ramlade ner från våran säng när martin inte va riktigt vaken. Som tur är gick de bra fast hjärtat satt i halsen på Martin när jag kom upp från tvättstugan. Sen vare lunchbestyr och Sofy  kom och assisterade lite på matningen till Folke. Och så kom Tove och snacka lite skit. Vi kollade bla på utbildningar. Jag hade hittat en inom handel till tove som hon nappade på och en till mig so hette hotell, konferance och turism. Kan va smart att bygga lite på de man faktiskt har jobbat med innan så man har lite i ryggen när man söker jobb sen. Plus att den bara va ett år :) Håkan hälsade på sen på kvällen också de va trevligt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder!!!

2010-10-17 @ 20:39:50
Postat av: J I L L I Z

Hejsan. Så fina bilder :D jätte söt :D haft en bra dag?

2010-10-17 @ 21:45:06
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Sv: vsg :) jadu.. jag klickade runt lite :) hehe, om du vill så får du gärna följa min blogg på bloglovin,skulle bli sjukt glad då :D <3 vad gör du idag då? :D

2010-10-18 @ 15:07:42
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det är inte så farligt att ramla ur sängen - det gjorde Liza flera gånger när hon somnade vid "yttertutt", och det märks väl inte på henne?!?

2010-10-19 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0