vill väldigt gärna vara positiv.....

..MEN! Det snöar ute... Jätte fint med snö när den väl ligger på marken och vägarna är plogade. Men nu är jag och Folke mest isolerade inne i lägenheten. Det gör ioförsig inte så mycket det är endå ganska rent och städat (blir ju de när man är inne hela tiden) men de börjar bli lite långtråkigt att bara sitta i Folkes rum och leka. Ska ge mig på laxen här såsmåningom. Jag hade tänkt att vi skulle åka till erikshjälpen och röda korset idag med bussen men jag vågar fan mig inte ut i det här ovädret. Inget jätte spännande att berätta mer än att Folke går omkring mer och mer nu. När han märker att han går själv blir han så uppspelt att han ramlar omkull haha!

Kommentarer
Postat av: Bättan Bäst

Naaw!!! Jag vill se när han går!!

2010-11-24 @ 22:39:19
URL: http://klyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0