vilket underbart väder vi har! inte

Igår gick vi promenad i vrinneviskogen, vi gick fem km!! kände mig dönöjd. Ska väll tilläggas att det tog runt två timmar. Jag var ju på vattenjumpa i fredags. Det var jätte skönt och kul! Att kunna röra sig lite fritt lixom. Däremot fick man sammandragningar med jämmna mellanrum när man började röra på sig. Vi var bara fyra st, två saknades som hade anmält sig. Men vi var två omföderskor och två förstföderskor så de kändes skönt att det var blandat!

Har ju inte hänt nånting i helgen faktiskt. Nu ljög jag. I fredags var ja ju som sagt på VG först och sen direkt till bion för att se Harry Potter med Martin. Vilket var topp. Jag var jätte nöjd med filmen. Sen på kvällen hämtade vi ett stort linne skåp som vi köpt via blocket. Martin och pappa baxade upp det på taket. Sen fastnade vi med bilen så att vi fick putta som fan. Jag vågade ju inte köra bilen för jag vet inte riktigt hur man gör för att köra loss sig när man fastnat så pappa fick burna. Hahaha! Han blev helt galen och uppe i varv efteråt för att han tycket att de va kul att gasa och göra spår i marken hehe. Ska tilläggas för er som inte vet att han är rally galen. Idag ska vi bara chilla. Nästa vecka börjar Martin förmiddagsvecka minsann.


Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt att du börjat med vattengympa! Din pappa är för himla rolig :) som dig!

2010-11-21 @ 14:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0